luni, 3 ianuarie 2011

Asta mică e de belea pfff

     
       Iată-mă şi în 2011, sunt tot eu într-o nouă formulă, cred că e flerul ăsta adoleşcentin, numai chef de distracţii am şi sper ca mereu să am flerul ăsta. Sunt tot eu, te enrvez rău ăăă?! Aceeaşi rebelă careia îi fuge ochii ca o comedie şi nu, nu o să mă schimb niciodată, sunt mult prea eu şi punct, şi cum ziceam anul ăsta fac 16 ani, cum o să mă simt la 16 ani oare?! Cred că tot eu într-o nouă formulă neeeeaaa?! Mă gîndeam la cum am crescut, şi nu regret aproape nimic din tot ce am făcut, eu am fost în stare şi sunt în stare să lupt pentru ceea ce vreau, sunt în stare să risc...să risc ce, păi orice. Ce chiuluri, pfff ce e şcoala fără chiuluri?! Ce e adoleşcenţa fără măcar o ţigare, ăăăă?! Hai să fim serioşi, lucrurile mai puţin bune în doze mici sunt,cum zicem noi,mişto! Numai carte , carte, cum pot unii să fie aşa de cuminţei că eu nu reuşesc, sau mimoze delea care se bagă sub pielea profilor, adică eu am încercat să fiu amabilă cu profii pe care nu îi suport, dar nu-s pera credibilă, neeeaa nu e pentru mine, am o scuză, hello sunt Eu daaaa. Nu ştiu cum sunt alţii, dar eu aşa sunt, îmi place să profit de faptul că fata lui tata e deja o domnişoară deşi nu prea îi vine a crede că numai sunt o copiliţă mică ci copiliţă mare. Aşa o dăm în melancolie, şi îmi zic că au trecut aproape 5 ani de cînd a plecat, priveşte-mă fata ta a crescut 5 ani fără tine, te aştepţi să nu fiu rebelă?! Te aştepţi să mă înţeleg bine cu ea pentru că şi ea face parte din tine, niciodată!

Un comentariu:

  1. Eu mai am puțin și fac 18 și n-am fumat.Nu pentru că nu mă lasă mama sau tata, ci pentru că mi se pare că deja te etichetezi într-un fel dacă faci ce fac alții. See ya

    RăspundețiȘtergere