sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Plouă şi vă povestesc detoate şi chestii cu "vrăjitoare"

           Mi-am mai amintit, am fost ieri la biserică doamne cîîîîîtă lume era la toate bisericile, dar la cea care am fost eu era un cîrd şi era o fată, zău aşa(ştiu că şi pe mine tre să mă critice unu şi altu pe stradă, da pur şi simplu) fără să vreau mă bufnise un rîs dinăla colorat de-al meu cînd a început să vorbească, era fonfăită deh nu-i frumos da îmi place (asta-i vorba mea), bine arăta bine la corp adică ce corp eu mă refeream la cur:)) da...după ce am stat acolo luase mama 4L de aghiazmă păi ce pentru sorsa pentru tanti, pentru casă pentru x y z, apoi tata buimac s-a trezit azi noapte şi a băut aghiazma a zis că-i apă plată.

Tanti la care mergem noi  e un fel de vrăjitoare, sau shaman ceva gen asta. Face lucruri bune vindecă cu ajutorul lui dzeu, nu dă în carţi sau chestii de sărbători e credincioasă, e darnică, da zice că bani îi dai cît vrei tu, dar amintrea cam nu-i convine cînd îi dai mai puţin da nici nu îţi zice, te lasă să ghiceşti singură. Nu şi femeia chiar se pricepe, s-a lăsat unchimiu de baut, acuma e gelos na, scapi de una vine alta. A şi tanti face un gem bun şi o zacuscă de mori zău. A şi printre altele i-a ieşit c că îmi place de unu de la şc. de aşa e, e unu care mă place dar tot separat e altu, şi sunt cu un băiat de la şc. greşiiiiiiiiiit pe asta a greşit-o, aşa mi-a zis mama că a dat în mare de familia noastră.

Am văzut cum se toarnă cositorul. Habar n-am din ce-i cositoru ala, tot am impresia că-i aluminiu, da nu-i, cert e că e un lichid care se transformă nu ştiu cum intr-o formă...zicea mama că a fost la o ţigancă şi turna cositor pe pisică cînd se întîmplă asta cică-s chestii diavoleşti.
Tanti a făcut altfel, adică i-a zis să se aşeze cu faţa la ea şi i-a pus un prosop în cap şi cu mătura şi un cuţit peste dadea peste ea(nu vă gîndiţi că-i dădea cu mătura-n cap) şi zicea ceva să plece frica de cîini, poliţişti oameni toate chestiile, apoi a aşezat-o într-o parte, apoi cu spatele şi a făcut aceiaşi chestie tare nu?
Apoi a facut din nou asta, adică sa aşezat cu faţa i-a pus prosopul, şi încălzea cositor într-o lingură, apoi turna deasupra capului ei cositoru ăla într-o cană cu apă (da ce am sărit zici că torna apă pe foc. tanti a zis că  a mai făcut aşa şi lu unu i s-a spart cana, la cîtă frică avea)sau nu ştiu era(asta am omis) şi a luat o formă de şarpe(nu vă imaginaţi că era şarpe sculptat sau ceva) se semăna cu un şarpe şi prima şi a doua oară a fost la fel aceeaşi formă, iar a treia oară a înflorit adică in coadă "şarpele" avea un bunghi o umflătură să-i zic, şi s-a transformat în trandafir.

Am crescu între femei dinastea cunosc 4 femei care dau în cărţi şi două din ele fac descîntece.

La ţară era o tanti şchioapă, îmi plăcea să meg cu mamaia dadea în cărţi şi acuma aud "hai babo întinde o carte" noo iubesc astea nu ştiu de ce dar îmi plaaaac mult, mai ales să mă holbez. şi tanti asta dadea în cărţi da dinalea de joc, ştiţi voi cu care joci macao,tabinet şi etc. Şi tanti asta le ghicea bine.

Apoi o mătuşa ceva nu ştiu ce ne vine nouă ceva rude. A dat în cărţi în timpu ăla eram cu un băiat blod cu ochii albaştrii şi a ştiut asta a zis că "e un băiat deschis la ten, bălai cu ochi foarte deschişi şi are iniţiala m, ăsta te iubeşte mult să şti" am rămas blocată şi mama la fel cică "cinei" ."eu n-am idee". Eu ştiu că m-a iubit chiar dacă nu îmi zicea mătuşa asta, sau ce o fi.(e sora cumnatei lu mamaia, şi mama îi zice mătuşă)

Apoi ţiganca, e de treabă la prima vedere, are o pisică neagră care lasă păr peste tooot. Aici a fost super, a dăt în cărţi dinalea cu care eram obişnuită, apoi în tarot, vaaai eram vrăjită de tarot. Şi ţinea cărţile şi "citea" din ele ca şi cum ar şti tot aşa...waaw. Da e cam usturătore da se pricepe asta.
Eu cred în ele, deşi nu toate femeile asta au har, aşa că dacă vreo femeie sau bărbat are de gînd să se ducă la vreo femeie dinastea să aibe grijă. Nu toate au har aveţi grijă, unii nu cred dar eu da.





4 comentarii:

  1. "apoi a aşezat-o într-o parte, apoi cu spatele şi a făcut aceiaşi chestie"...îmi dai voie să mă gândesc la altele?

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde sunt babele astea femeile astea care dau in carti si fac descantece?
    Sau cine sunt?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu pe cineva care dezleaga farmece.trebuie sa mergeti personal.imi las mailu titus_man_player_24@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere