joi, 5 ianuarie 2012

Am luat si eu o leapsa:)

Imi place numele....
Floarea mea preferata este.....trandafirul
Culoarea mea preferata este.....rosul
Cartea mea preferata este.....nu nu prea am
Daca as putea schimba lumea, intro lume mai buna as incepe cu....fara mita:))
Prietenia reprezinta pentru mine....ajutor,respect iubire
Dragostea poate fi asemanata cu.....trandafirul
Daca as da timpul inapoi as vrea sa.....schimb ceva multe adica
Daca ar cadea o stea, mi-as dori sa....am 18 ani acum
Sttilul meu preferat de muzica este...u am un stil
Stilul meu preferat de a ma imbraca este...ce e in sifonier
Cum vad eu viata.....da-ta naibii
Daca as ramane blocata intr-un lift la etajul 9 as...tipaaaaaaaaa
Starea mea de acum este......plictisiiiiiiiiiiiiita
Cel mai gingas, vesel si frumos sentiment pentru mine, este.. iubirea
Visul meu cel mai depret este sa...fiu feicita a si sa am bani
Cel mai mult imi iubesc.....pe iubi mama si prietenii
Cel mai mult urasc.....nr ascunse:))
Mi-e frica de....intuneric si pocnitooooooooori
Sunt talentata la.....pierdut timpu pe blog
Blogul meu reprezinta pentru mine...oglinda sufletului meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu