marți, 30 noiembrie 2010

Zahăr aveţi?

     Intru în magazin şi mă uit la ceva dulce, savuros, ceva extrem de dulce, atît de dulce încît s-o dai în diabet de dulce. Ambalaje colorate, atrăgătoare...
-Ce alegi bre?!
-Ce vreau eu? Dar toate-s la fel bre! Eu vreau sursa de dulce, ceva original, aşa că zahăr pur aveţi?
-Da, decare vrei? Ori dela ori de dela, ăla e mai scump că....
-Vreau cel mai fin zahăr!
-Toate-s aşa!
-Ai tu o bîrnă-n ochi deasta nu vezi!
-Decare vrei pînă la urmă? Ce tot îmi freci creierii, zii odată ce vrei că îţi trece rîndul, i-a un zahăr frumos şi gata!
-Eşti tu imbecilă că nu ştii ce zahăr vreau!

Întreb piticul:
-Zahăr aveţi?
-Ăăăăă?
-Las-o aşa că nici tu n-ai zahăr!

Întreb pe bădăăă:
-Zahăr aveţi?
-Nu!!!
-Mai să mă muşti bre, mrr!

*Zahărul e ceea ce poate nu ai descoperit e dragostea! Cînd spunem că viaţa e ca o cafea amară atunci să căutăm pe cineva care are zahăr astfel viaţa va fi dulce! Cîţi oameni au zahăr oare?Cioc, cioc! Zahăr aveţi?

Un comentariu:

  1. Am "zahar"...,da îl împart cu persoanele dragi mie (prieteni, familie, rude, TU) :).

    RăspundețiȘtergere