joi, 25 noiembrie 2010

Conştientă de inconştienţă

        Eşti sigur că eşti conştient de ceea ce faci? Cînd nu suntem conştienţi gîndim lucruri anormale, nebuneşti interzise, probabil pentru că asta desfapt gîndim?!Suntem conştienţi că greşim şi totuşi o facem de ce?! Cred că face parte din noi, să greşim şi asta probabil pentru că trecem unele bariere de stres. Lucrurile"interzise" ne plac mai mult...şi asta oare de ce?! Probabil pentru că esenţa asta de interzis e mai interesantă, pe moment, sau pe un timp mai lung. De la obsesie pînă la serios e doar un pas, nimic nu e imposibil doar greu...
        Cu cine ţii?! Şti ce, defapt eu ţin cu mine, şi nu vreau să profît de nimeni! Dar tu cu cine ţii?! Şi încă ceva cînd alegi persoana cu care ţii la ce te gîndeşti la cum îţi e ţie mai bine, nu-i aşa?! Tu ţii cu ea, dar în mod inconştient alegi ca să îţi fie ţie mai bine.
        Mi-am reproşat mereu atunci cînd am facut ce nu trebuia în mod inconştient, dar tot la modul ăla mă simţeam liberă şi trecusem peste toate barierele.
Cel mai naşpa e cînd cineva nu-şi dă seama de ceea ce vreau cu adevărat, dar defapt e mai rău cînd nu ştiu ce vreau eu nu îmi doresc să fie doar paie pe foc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu