luni, 8 noiembrie 2010

Profilul ăsta mate-info

   Când am auzit că am intrat în Cerna eram "very happy" că de, e liceu bun, dar când am auzit că e mate-info..hmm. Sunt 5 ore de mate pe saptamână din care înteleg din 2 ore de pregătire că profu de mate e praf cu predatul. Informatica îmi place doar practica pe calculator că în rest...chimia,fizica şi biologia mi se par a fi nişte idioţenii bune pentru Maria sau alţii...ce atomi,ce lentile, ce cromozomi?! Iaaaac!!! Ce plictiseală, mi-a predat o groază la biologie şi dau teză şi mamă ce mi-e lene să învăţ! Engleza ca limbă vorbită îmi place dar ca oră beaaac, Germana îmi place tot ca limbă vorbită în rest....Normal că deşi nu am talent desenez, îmi place să cred că o fac bine,tot răul spre bine! Aşa ca de sfarşit nu îmi place profilul ăsta, dar sunt unii profesori cărora le port un respect enorm. 
    Moaaaaaam, ştii cât de naşpa e să te plictiseşti la ore! Mai ales la mate, mă plictisesc să scriu aiurea fară să înteleg ceva...sau la geografie deşi profa îmi e dragă oarecum mă plictiseşte la maxim, la chimie simt că nu se mai termină ora, da bine că răspunde Maria şi o ascultă pe ea mai mult, am observat la domnu' că are ticul de a se uita pe geam când predă, oare îi dă treaba asta inspiraţie?! La istorie îmi place pentru că profa povesteşte aşa de frumos, la Engleză profu mă enervează pentru că imi zice Mădălina şi se uită la mine, de unde mama mea sa ştiu ca vrea sa vorbească cu mine?! La Germană nu ştiu ce are profa că de fiecare dată când mă uit la ea îmi face semn să zic eu, da ce-s eu, eee?! La Fizică e ok, e secret, dar dorm de rup randurile, mai mereu stăm,la Logică deşi fac cu diriga mă i-a o durere de bilă că nu înteleg nimic nu e vina ei e a mea!Vă întrebaţi unde e Româna în treaba asta, păi să vedeţi că mie îmi place materia şi literatura în general şi îmi place să citesc şi să scriu chestii de toate felurile de la cele mai copilăroase lucruri până la cele mai deplasate lucruri.
Pam-Pam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu