luni, 8 noiembrie 2010

Despre şcoală

Încerc din ce în ce mai mult să ma abţin de la comentarii la şcoală "cî" alţii se simt jigniţi de adevăr. Nu ştiu cum sunt privită eu dar, mă uitam la unele fete mai mari sau de vârstă apropiată cum se machiază atât de strident de ai zice că vin din agenţia de (cen)turiste sau îşi dau cu o tonă de fond de ten când nici nu au nevoie. Cică tre' sa venim decent, alea ori nu ştiu română ori se simt cele mai importante şi tot snoabele astea sunt "V.I.P-urile" şcolii. Da pentru că şi în şcoală avem "fiinţe" din astea care vin la şcoală de plictiseală sau numai ca să facă "miştocarii" de profi. E adevărat că nici eu nu îi sufăr pe unii profesori şi stilul idiot de a preda, cum să vi cu foi la şcoală şi sa ne predai după alea?! Na, că te fac fiindcă şi eu pot să fac asta! Mi se pare o "big stupid" să îmi predai 3 sau 4 pagini, după care să mă doară mâna rau de tot şi din care să nu înteleg nimic! Alţii se plâng de profu de română ca  vorbeşte prea în scheme, şi dacă ţi-ar preda la fel ca profa de biologie învăţai băi inteligentule?! Mă laşi...?!
Pe tine te interesează şcoala numai ca să zici că ai facut-o şi p'asta la toate orele mă întreb...nu s-a plictisit să fie prost?! Nu că aş fi eu vreo nepoată de-a lu' Einstein dar mă enervează faptul că îi deranjează dom'le când ei doar
"freacă menta".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu