miercuri, 5 ianuarie 2011

Pălă(vră(j)geala

       A început pălă(vră(j)geala de 2011, cu frig şi plictiseală în ore, chef de dormit şi atît. Nouă ne place, ne place şcoala,obligat,enorm de mult da ne plictiseşte rău mai ales după o vacanţă atît de scurtă. Piticu încă mai visează la portocale şi banane aşezate uniform ca de Crăciun aşa, bădă încă mai visează la revelion şi eu tot la aceleaşi chestii inteligente că de sunt zise de mine,eu îs eu nu-i clar?!
Începem să deschidem iar caietele,iar curg notele...parcă e o monotonie totală unii profi(defapt majoritatea)sunt aşa de obsedaţi de materia lor încît vor să ne predea din prima zi,pff chefu ne omoară dar mai e şi chestia cu mate-info,lumină!
Zbaaaang! Ce ar fi să facem o prezentare ala Pufulete ameţit:
Trăim prin timp şi dincolo de timp prin cei pe care i-am învăţat - elevii!(Adică umblăm aşa că suntem călători, pe peste tot, şi în capul tuturor prin cei cărora le-am dat exemple-hăndrălăii)

Un comentariu: