joi, 6 ianuarie 2011

Leapşa dată de Bendeac

Leapşa 1
SUNT…un copil cu vise tari
AŞ VREA…o şansă
PĂSTREZ…lucruri mici ca amintire
MI-AŞ DORI…să fiu plină de viaţă şi peste ani
NU ÎMI PLACE…matematica
MĂ TEM…de întuneric
AUD…Hai, că poţi!
ÎMI PARE RĂU…de lipsa mamei
ÎMI PLAC…şosetele verzi
NU SUNT…perfectă
CÎNT…fără ruşine
NICIODATĂ…nu voi uita oamenii care m-au ajutat
RAR...,din păcate,citesc din cărţi
PLÎNG…cînd sunt tristă, cînd ascult melodii şi cînd vizionez filme siropoase
NU SUNT MULŢUMITĂ…de felul cum arăt
NU ÎMI PLACE…frigul
SUNT CONFUZĂ…cînd trebuie să vorbesc în numele unui grup
AM NEVOIE…de libertate
AR TREBUI…să nu mai visez şi să lupt pentru ceea ce vreau!


Leapşa 2 – 10 lucruri care ma fac fericită

1Încurajarea şi apecierea familiei şi a prietenilor
2Cîntatul în cadă
3Desenul meu preferat Chowder
4Imitarea celor din jur
5Pucipicii şi pozele
6Animăluţele de pluş cît de mici
7Glasul Laurei şi vorbitul la telefon cu orele
8Cumpărăturile şi Fornetti
9Ascultarea muzicii la maxim!
10Şi nu în ultimul rînd Naomi imitată de Mihai Bendeac în puii mei, În puii mei!

Leapşa cu 35 de întrebări

1. Cînd ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ? 
Cînd am luat examenul şi am trecut în clasa a-9-a.
2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Pe tata...
3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
Am răbdare
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Le spun ce nu suport în faţă
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Aş suporta insultele şefilor...
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
Ambiţia.
7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Nu demult...
8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
Nu cred că e cineva prost, doar prea puţin informat, dacă e din naştere nu se pune...
9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Zgîriatul pe tablă cu creta.
10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a? 
La primul revelion cu prietenii.
11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Banii.
12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Cînd trebuie să vorbesc în faţa unui băiat super frumos, pe care nu îl cunosc şi am pera multe emoţii,au!
13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat?
În faţa unuia....
14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Am avut multe încercări dinastea. Cînd trebuie să zic despre mine, da e adevărat că...
15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta?
 Mai multă libertate!
16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
Eiii, cu cei apropiaţi, sunt adoleşcentă e normal
17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
Este eee, am uitat.
18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti?
Violenţa!
19Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
Dacă ar fi să fie, sensibilitatea, răbdarea...
20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
Păpuşa Barbie.
21.Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Pe "papi".
22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
Pe bădă a mea de gurile rele...
23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
Actorie!
24Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
Mama
25 În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles?
Intimitatea mea...
26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Dragoste.
27Unde te simţi cel mai în siguranţă?
Nu contează unde sunt, ci cu cine sunt, nu este un loc anume, probabil în braţete mamei
28Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
”Eşti cea mai importantă pentru mine.”
29Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat? 
Laura.
30Pentru ce te rogi cel mai des?
Să rezist, să rezist... 
31Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
Prietenii.
32Care a fost primul tău vis împlinit?
Primul meu telefon
33 În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
La 13 ani.
34Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta? 
Computerul. 
35Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
Pupic pe buze. 


Jucaţi şi voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu