sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Discuţii

-Bună ziua(cu un zîmbet dinăla de hai s-o i-au la mişto p-asta mică)
-Bună ziua(alt boşorog de bani gata care mai se dă la mine subtil...) vă pot ajuta cu ceva?!
-Da sigur(de-ai şti tu...) vreau să ştiu cum e apa...
-(ce întrebare tîmpită cum pana mea să fie caldă doar nu te la să îngheţi, nu că nu mi-aş dori, dar meseria nu mă lasă..)Cum să fie nuami bună, caldă!
-Hi hi(acuma e momentul să îi arăt ce macho bogat şi cu fular îs, şucar rău de tot!)Nu nu mă refeream la asta...
-(da eu ştiam deja...)
-E sărată, nu e sărată, e dulce, cum e?!
-(eu îssss dulce rău de tot,dacă vrei să şti! ce contează apa du-te odată că îmi distrugi ultimul neuron!) Este dulceee..sărată, defapt aşa şi aşa potrivită!
-(peste ce tută am dat doamne, păcat că e frumoasă, ia să îi dau peste nas!) A da...
-Da(ai încotro, tre să mă crezi!)
-Aţi gustat-o?!(vroia să spună defapt ai băgat botu?)
-Păi(bă ce nesimţit eşti mă, iei o domnişoară peste picior,boşorogu naibii!) am făcut şi eu nişte băi aici, şi fără să vreau am luat căte-o gură...
-A, aţi luat o gură(în gură)....
P.S.:Discuţie între o fată de la recepţie şi un client foarte pretenţios....

Un comentariu: