marți, 13 decembrie 2011

sunt zgîrcită?

-bă ce fac eu cu chimia...i-am dat la picioare lu ăsta pe sub bancă...
-da da tu vrei sa-ţi dăm, dar tu nu dai!
-ce zici?
Asta mă enervează la culme să spui un lucru iar apoi să nu spui pe ce bază zici tu asta?
am dat cîteva exemple ca să arat pe cine am ajutat eu da:)şi apoi taci...
so, începînd cu colega mea de bancă mereu draga mea ea cu cîte un punct mai puţin ca mine de ce oare?
temele la mate am fost prima care a făcut pregătire din clasă şi într-o bancă se strîngeau 5 ca să o copie şi nu ziceam nimic, cînd a început ea a început să zică, că de ce dau tema??? Pentru că vreau!
Azi de ex i-am suflat lui la tablă, pfaaai m-a văzut şi profa ce-i asta nu tre s-o enervez că am un 10...din greşeală dar îl aaaaaaam!
şi etc nu că mă laud dar nu îmi place să zică cineva un lucru neadevărat şi pe deasupra şi negatiiiv!!!
nu ştiu care-i egoista scumpi:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu