luni, 5 decembrie 2011

cînd se întîmplă

         Trezit 6:30 make-up sau ma rog o tentativa. 6:52 baut ceiutu. 7.01 plecaaaaaaaaat. Busu pleaca exact cand ajung eu, scot belet aştept pe următoru. Vine puţină înghesuialăăăăă. El care mă dezamăgeşte cu vestimentaţia lui, nu că aş fi un designer daaaar în fine....priviri ciudate, mă fîstîcesc şi ca deobicei zic ceva ca să captez atenţia ca să nu-l mai privească şaşiu. Coboooooooooor în sfîrşit, mă şi împiedic pe deasurpa. Un mers pe stradă nu nasu pe sus, el serios îmbufnat eu ţanţîşa nooo stress.
-de cînd te comporţi aşa?
-cum aşa?
Aici intervine o ceartă nu merită s-o relatez, dar povestesc partea mea: tu vrei toată atenţia însă eu vreau să fac ceva înţelegi? Nu vreau să nu am ce să îmbrac, sau maaaaaaai rău...nu vreau să nu am ce mînca,ce bea să stau în frig sau altele. Uneori glumele tale mă sîcîie, scuipatul pe jos cînd te enervezi ce-i asta? mă săruţi cu forţa bun, da nu pe strada tre să te învăţ eu?
Apoi a intervenit o parte din prinţ şi cerşetor....am cerut prea mult eu? chiar atît, da fă ceva da munceşte pentru un vis nu pentru terchea berchea!
7:48 termin a doua ţigare
7:51 am plecat la şcoalăăăă!
teză romana 6 ce-i asta de ce 6?????????? am strofocat la timpu ăla de....

2 comentarii:

  1. Nu am priceput prea tare. De ce 6 la teza?

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai calmă baby, nici eu nu o să iau mai mult..Cum frateeee...să zică că-mi dă ceva şi când colo îmi dă altceva...Mrrr...

    RăspundețiȘtergere