luni, 12 decembrie 2011

ce-mi mai place

         Anotimpurile reci, astea îmi plac cel mai mult, iar mirosul de cafea cu lapte numai zic, şi căciula mea iiiii ce mişto e. E semestru mai mic, miiiiic vai doamne să i-au 5 la chimie că altfel nu ştiu cum o să trag eu de 7 ca să trec...anu trecut aveam probleme cu informatica, n-o înţelegeam deloc, şi nici ea pe mine acuma suntem prietene bune. Nici cu mate nu le aveam, dar acolo de 5 sau 6 tot stiu, pe cînd chimia doamneeeeeeeeeee duaaaamnieee dc ai pus-o în calea mea? îţi dai seama dacă aveam la fizică un prof dinăla obsedat, da profu de fizică e tare ok, ştii că sunt oameni care din experienţă povestesc? ei bine sunt unii care din experienţă nu vorbesc aşa e profu:) şi e mai bine, şi diriga e de treabă mai ales pentru cei csre totuşi vor heeeei am 2 de 10 la ea, chit că spune că sunt răsfăţată, nu prea înţeleg de unde reiese asta...răsfăţată de....ma la telefon sau cum? mdea probabil de tata....cu el semăn. Ce postare nebună mi-a venit aşa să scriu de obicei aşa îmi merg rotiţele de la o chestie la alta cum am plecat eu de la anotimpuri pînă la tata da aşa-s eu trec imediat de la o stare la alta fără sens, aci mă vezi că rîd aci că mă enervez, vorba lu profu suntem nişte mici drogaţi :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu