vineri, 23 decembrie 2011

da mai bine nu citi:))

am o stare deaia...asa nu stiu cum. Aiurea da, dar asa e. Nu ma incanta nimic, decamdata. Cadouri mdea, brad da l-am impodobit..singura:-L. Cica in postari sa nu avem emoticoane, sunt pe dos eu. Lumea e nebuuuuuna dupa atatea cumparaturi doamne:-|. Ideea e ca nu am chef odata cu scoala, parca s-a dus si cheful pentru..tot ce ma inconjoaaaara. Am o stare de corabii innecate. O melodia mai imi hasureaza cate un zambet...si nepoteii care tre sa apara.:) da in rest...Si mi-e dor si de el. Nu e aici...stii se spune ca apa nu poate sa stea decat pe pamant, acolo e locul ei, iar pamantul iubeste apa, ar ramane sec fara ea....dar cand il ineaca produce dezastre....
Asta e alta poveste.
Ce faci cand un prieten vine la tine plange iti spune ca doar tu il intelegi? Il ajuti, il incurajezi, ii spui sa planga...da sa planga sa se descarce sa planga ca apoi sa rada. Iar apoi esti intr-o situatie asemanatoare, iti amintesti ca tu l-ai inteles si ca i-ai fost aproape si ca stateai noaptea cu el sa mai uite de durere, iar apoi ii spui la randu tau si el spune un simplu linisteste-te. Ar urma o chestie gen mersi, cu placere, ai te-am pupat. Si ramai prost asa, wtf. mdea, la radul meu am zis un simplu bine. In viata asta care e pentru mine la inceput tre sa fie macar unu care sa te tradeze, macar unu care il tradezi, macar unu care pleaca cand ai nevoie de sprijin, macar unu care spune ca nu poti. macar unu care crede..asa putin da crede.
Am auzit o chestie gen iubitul meu e prietena mea cea mai buna...si chiar ca a zis bine, sti de ce? Exista relatii si relatii, iar unele sunt atat de deschise si de vorbit orice ca uneori de atata fericire, ai gura sparta ca mine. Eu nu pot sa ma abtin sa nu povestesc cate ceva unei prietene. Cica spune-mi care e prietenul pe care te poti baza, iar el a raspuns ca doar prietena lui, dar asta nu inseamna ca nu exista cunostinte pe care se poate baza...hmm mi se pare ok. Dar e prea departat daca zici cunostinta...pentru mine cunostinta e vecinu de la 4 care e frumoooooooos, si il vad foarte rar:))
Eu sunt genu ala de prietena care asteapta invitatie, sa simt eu ca ixuleasca vrea sa ies pe afara.
-vrei sa vi pe afara?
-aaaahmm. o sa ies mai incolo...da de unde in 3 minute sunt jos:))
au venit puii astia mici:)) ceaaaau


ca sa nu mai fac alta postare o continui pasta.ca mi-au plecat puii. au colindat aicea doamne:x aia mica e o scumpete cand o sa fie mare o sa fie cea mai cea;))

copii sunt cei mari oameni mici:)
doamne cat ador copii mici mi-e drag de ei de mor Eu nu as alunga un copil niciodata de langa mine. Sunt puri angelici. Sti cum sunt nou nascutii? Si sti ce mana mica au? Iti dai seama daca inima e cat pumnul cum e inimioara lor? asa mititiiiiiiiiiiica. Cum pot femeile sa isi abandoneze copii, ma refer la cele care chiar nu ii vor nu la acelea necajite care nu au nimic...ufff ador copilasii. Mai ales pe nepotica mea am pupat-o intruna:x iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:x

Ufffffff si imi aduc aminte de iubi nu stiu de ce:)) profu zicea ca banii nu aduc fericirea si nu, nici nu o intretin, atentie pe cea sincera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu