luni, 10 octombrie 2011

tradare

            Nu am mai intrat pt ca am fost prea trista sau prea fericita ca sa scriu...acum nu am ce sa fac decat sa scriu sa manjesc aceasta pagina cu tipete de durere. Ma doare sufletul, ma doare ma doare asa de tare ca niciodata. Acum vad cat de mincinos poate fi un om, dar de ce eu? De ce eu care ii vroiam tot binele, de ce eu? Ce i-am facut eu??? De tot imi pasa de el, de ce pentru ca nu era langa mine cand plangeam nici cand eram bolnava?! De ce a plecat si m-a lasat in ploaie, in propria-mi ploaie?! De ce eu, de ceeeeee? De ce cand eu a vrut doar iubire, iubirea ta atat. Am ranit o persoana, ma doare ca am ranit ma doare ca am fost si eu egoista, dar nu am mintit intr-un asemenea hal...nu am tradat asa...nu mi-am batut joc asa...sufletul mi-a fost violat, s-a bagat pe sub pielea mea si a plecat. Am fost naiva inca sunt, plang pt ca mie dor, vreau o tigare dar nu pot...
Am vrut doar sa te iubesc ca pe un zeu...
Plang ma doare ma doare asa de tare,dar sa il ia naiba....eu stiu ca pot sa trec....dar tot ma doare nu pot sa ascund intr-una. Am suferit ca naiba de ce?! Cu ce dracu am gresit?
Nu mai vreau, jur ca am sa fac tot posibilul sa ies la suprafata care vreau eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu