marți, 11 octombrie 2011

schimbare

         O altă zi care trece o altă zi în care îmi promit că mă schimb...e un alt moment în care doar zic, aş vrea să am toate atuurile unei Juliete probabil aş fi fericită cum sunt...multe, deşi urăsc să pun mereu puncte puncte o fac pentru că vorbesc din ce în ce mai sincer urăsc uneori cînd sunt sinceră, urăsc cînd mint uneori sau de multe ori...mulţi din noi avem speranţe că atunci cînd vom putea fi liberi o să avem tot ce ne dorim, şi eu cred în asta cu toate că ştiu că mai ales la început o să fie foarte greu totuşi dacă măcar mă gîndesc la asta este o posibilitate minimă să reuşesc.
        Vai trebuie să zic că pot trebuie să mă auto-educ pe zi ce trece. Trebuie să mă gîndesc la ce este mai bine.  Mă ambiţionez mai mult cînd privesc anumite poze, şi mă alină cînd privesc în ochii lui. Ştiu mai multe decît crede că ştiu, şi ştiu mai puţine decîd cred că ştiu...vai unde e o ţigare?!
Nu cred că există persoană care să se oftice mai mult decît mine pe lumea asta...
Deci copilă bleagă să recapitulăm:
Ce este frumos repede trece! 
În omul linguşitor să nu te încrezi niciodată! 

         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu