marți, 11 octombrie 2011

minciuni

         Uneori mă întreb dc lucrurile sunt aşa cum sunt...de ce ei trebuie să strice tot...şi de altfel eu de ce ar trebui să fac la fel. A plecat...nu credeam că va fi aşa.a minţit. a fost frumos. eu sunt bine...sunt bine chiar dacă simt un gol....m-am întors în trecut pentru că prezentul mă omoară. Am fugit din nou în braţele lui pentru că e dulce, pentru că e bun..la toate.pentru că e atent şi frumos.pentru că plînge, pentru că şi eu plîng.pentru că mi-e frică de ce va urma.pentru că o să fie cel mai fericit atîta timp cît are răbdare.pentru că eu conduc.pentru că la un momendat timpul o să treacă. Sunt tristuţă, şi nu e nimeni aici să mă pupe, mi-e dor de mama.doar rîndurile pe care le scriu mă înţeleg.pentru că nu le pasă.pentru că nu se întreabă dacă sunt bine, pentru că le pasă doar de offurile lor.pentru că mai sunt doi ani. pentru că liniştea e plăcută, de ce nu am o ţigare?!
Pentru că am scris mai mult dar s-a blocat Opera şi s-a şters tot. Pentru că e cel mai tandru. Pentru că e perfect, aşa cum a fost odată....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu