sâmbătă, 27 august 2011

numai tu

urasc vorbele.eu nu cred.nu mai cred.in nici o vorba.cand iubesti,iubesti o persoana nu mai multe,cand iubesti nu te gandesti la mai multi si esti pt persoana aia 24 din 24, nu stai sa alegi intre 2 persoane,nu renunti nu uiti, poti, iti ceri iertare si altele.tu intelegi cel mai inaltator cuvant e te iubesc, te iubesc pe care toti in spun la toti si isi pierde farmecul!ai plecat am crezut ca nu o sa imi fie greu.dar mia pasat, mia pasat fiecare secunda fara tine.am crezut ca o sa te intorci si o sa ne batem cu zapada.credeam ca o sa vi si o sa ma pupi pe ochi cum faceai.si ca o sa imi spui "pucia lu tata pucia..." vorba aia imi rasuna in minte ca prima oara, ma face sa plang dar imi stampileaza si un zambet,dar se pierde printre lacrimi.toate visele care credeam ca o sa urmeze eram sigura ca o sa fie cu tine.ma mandream ca am un suflet pe care il iubesc.pe care il iubesc mai mult decat pe primul barbat.nu imi erai drag pt ca vorbeai.imi erai drag ca ma tineai in brate.imi erai foarte draf.simteam ca singurul care ma poate face sa ma simt eu tu esti.dar ai stricat tot cand ai mintit.nu am fost inebunita dupa bani niciodata. daca ma iubeai era de ajuns.era de ajuns sa fi tu si eu si atat. mereu tiam zis nu sunt nici o irina nici o ioana nici o silvia dar eu te iubeam.nu eram geloasa pe poze,erm geloasa ca le tineai in laptop pt ca universul meu in timpul ala se invartea in jurul tau.spui ca eu nu stiu sa iubesc,credema ca iubesc cel mai sincer posibil pt ca nu ma incanta pl* si banii ca pe tarfe... dar eu la varsta ta o sa ma joc cu vorbele la fel.dar invat sa sufar ca sa fiu fericita pt mi tarziu.eu tiam dat ignor pt ca mai ranit prin discutia cu aia si inca vreo cateva cu care vorbeai atat de adanc incat nu vroiam nimic sa mai aminteasca de tine.cand iubesti ceri si insisti te intorci ca sa te regasesti pe tine.cand iubesti ierti si iti ceri iertare lasi orgoliul.m-a deranjat ca vorbeai cu ea in timp ce erai cu mine.nu ca ai avut un trecut.poti sa fi orice pe lume.sunt curioasa de ce ai fost inainte pentru ca sunt eu sunt mica curioasa enrvanta asa sunt eu dar nu sunt nimeni sa judec trecutul tau.eu nu mam jucat cu tine niciodata, nici nu as fi avut cum vreodata. nu intelegi?eu team vrut doar pe tine cu totul. ascult o melodie Alexandrina Hristov - Numai tu,imi da o stare,de...ebrietate cum sa ii zic asa linistita,betivanca de dragoste cu constiinta ca si cum as privi la stele.dc insisti sa fi o victima?mai mintit.eu dormeam plangeam si tu ii ziceai ei ca o iubesti.eu ieseam afara doar ca sa fumez putin sa ies din stare si tu te distrai. eu dormeam si stateai diminetile cu ea pe mess.tu nu ai treaba in br putin probabil sa ne intalnim,sa beau o cafea cu tine doar ca sa te privesc atat cum mas uita la luna noaptea in liniste.eu nu tiam facut nimic doar tiam aratat cum stau lucrurile doar tiam aratat ca mai ranit doar tiam zis ce simt si atat. eu imi dau si viata pentru tine.niciodata nu mas vinde pt tine insa.as fi mers cu tine oriunde.dar mai mintit nu intelegi,tot nu iti pasa?eu nu sun pe nimeni,eu am vazut ca mai mintit ce am vazut a fost de ajuns,daca vrei sami demonsrezi ceva ca nu e adevarat fao.mai mintit si nu iti pasa nu vezi?nu faci nimic doar iti iei apararea.esti obisnuit ca nici o femeie sa iti arate calea nu intelegi? esti orgolios.mai vorbim noapte buna!
P.S.:Joi se intoarce....nu intreba iubita mea,doar citeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu