vineri, 19 august 2011

alt dor.certă cadou.prieteni

          Azi a fost o zi aşa cred că m-am certat cu toata lumea,dar nu e vina mea nu! De ce sa pun eu bani pentru un cadou cînd nu dau cu inima acei bani sau nu supot persoana aia...neeee. Uneori nu am timp pur si simplu nu am timp de mofturile prietenelor mele. Nu pot să mă întorc din drum de cîte ori vrea ea că a uitat de nu ştiu ce, nu pot să fac cadouri persoanelor la care nu ţin, sau nu am nici o tengenţă cu ele. Nu suport să împart ţigări în stînga şi în dreapta, la oameni leneşi şi în fine,nu suport multe lucruri....dar azi a fost totuşi o zi specială şi de azi o să încep o listă cu filozofii care subliniază viaţa pe care o duc....azi am învăţat pe pielea mea că prietenii care vin repede,pleacă la fel de repede şi automat că lucrurile care vin repede pleacă la fel de repede, şi iubirea care vine repede se destramă tot aşa....mă rog.
Azi am fumat mai puţin am împărţit la puturoşi....mda şi aşa a trecut şi ziua asta. Oricum la cît am craierit am dat ceva calorii jos...măcar atît.
Cînd o trece 2 anişori mai repede,dacă aş avea o acceleraţie acuma sigur aş apăsa-o cu toată puterea....de ce uneori viaţa e aşa de..imprevizibilă să-i zic.De ce fetele cuminţi tre să găsească bădărani, şi ele şi cuminţi şi toante şi credule le cîntă în strună la ăştia şi dau cu piciorul la oamenii care merită,dar se mai întîmplă şi invers băieţi bine frumoşi găsesc nişte fufe numai pe interes, da dacă stai şi te gîndeşti alea sunt mai fericite....mă rog într-un final ajung la concluzia: Respect pentru fetele care fac fraierii să plîngă....
Da tre să dau eu cu picioru la ce-i bun, trebuie să rănesc eu oameni care merită trebuie trebuie că aşa sunt eu că nu văd ce merită cu adevărat da, că am ajuns să cred că nu ştiu să aleg nici pentru mine...habar nu am ce vreau. Un lucru defapt ştiu sigur vreau libertate şi multe ţigăăăăăăăăăăări asta îmi lipseşte în momentul ăsta şi şti mai pe romîneşte să îţi bagi un băţ undeva decît să mai iubeşti pe cineva!

Un comentariu:

  1. Vezi? Eu fix de asta nu mă îndrăgostesc. E prea complicat pentru mine. Dor, lacrimi, păreri de rău...ehh..astea nu-s pentru mine, încă :D

    RăspundețiȘtergere