luni, 15 august 2011

dor.bazin.bădă

            Azi e sărbătoare ,dar nu se vede. Am venit de la bazin şi nu am chef să dorm...vreau afara tot afară şi vreau şi o ţigară. Azi m-am gîndit cîte mării ştiu...şi ştiu cîteva,dar tot degeaba. Mă rog am zis căteva de la mulţi ani şi toate cele.
Sunat bădă zis jumate ce am pe sufleţel că ar trebuit să o ascult pe ea,nu o condamn suferă mai mult ca mine tre să o ascult,se spovedeşte la mine,dar îmi place să o ascult...
Întrat pe mess nema toata lumea are la status lma mie, partyyyy etc. nu mă interesează dau drumu la muzica...deschid tvu telenovela mea e pe terminate..aşa că o sun iar pe bădă....
Şi plictiseala are farmecul ei într-un final,însă e tragic dacă eşti şi singur te şi plictiseşti ai şi dor în inimioară şi ai şi o prietenă suferindă...
În fine azi mi-e dor iar de mama...dar nu o sun că nu am ce să îi zic,sau da am...plus mai îmi e dor şi de el şi situţia se agravează şi mai mult...şi dacă eşti şi o persoană  geloasă cu atît mai mult, şi dacă mai e şi dacă e şi-n altă ţară ia mai zi ceva...dacă mai ai ce.

O ascult pe Riri: What's My Name?!
azi 6 kent8 şi un mare dor....cică răbdarea are roade dulci ia să vidim


P.S. :Sunt nebună, dar mă tratez...;)

Un comentariu: