sâmbătă, 19 noiembrie 2011

sîmbăta schimbării

          Zău aşa am obosit. Mă doare capu de la aspirator, îmi vine să îl arunc de urgenţă pe geam. Linişte...ce-i asta, zimi tu ce-i asta.???Tutun nu n-avem, colea chiar nu era tutun but nebuna tot nebună. Beut două căni de 3 în 1 şi învăţat la info nr prime, perfecte are impare chinezării dastea. Învăt că piticu s-a lovit tareeee şi s-a supărat, defapt e supărată de cînd o ştiu, ras îmi suflă la teste, buai ce rea eşti...e oricum toţi suntem varză. Luni teză, joi teză duaaamnieeeeeeee cînd scap de ele...am un teanc de cărţi în faţă, da am zis să fac o mică pauză că miroase a creier încins.
Azi e sîmbătă, ajung să cred că sunt un personaj dintr-o nuvelă în care sîmbăta e a 6 zi a săptămînii care împărţit la 2 e 3 care e cifra magică se regăseşte prin nuvelele fantastice. Dacă ar fi profu paci mi-o da vreun 9 aşa că transpun caracteristici ale nuvelei în viaţa mea...pfaaaai deci cum ziceam am stres, mă bate stresu ca pe mo tare. Zău aşa de ce o făcut ăştia semestru mai mic...e crimă aşa ceva. Mai arunc cîte-un ochi paci şi mă bag la învăţat.
Tot azi am zis că e un nou început. Serios, ce naiba ce-i asta eu să nu pot?Bă eşti nebun ia să vezi tu, mai întîi văd eu. Da ia hai gata cu pauza! Mă schimb mă da da da!
P.S: azi cît e azi, 19 noiembrie azi ora 1 şi 8 minute îmi promit că mă schimb!


Discuţie de seară
el:nu ţi-ai ţinut promisiunea...
eu:cum adică?
el:mi-ai promis că trimiţi un mesaj frumos...
eu:iubi, am, zis că da nu am zis promit
el:hai dute-n măta
eu:şi eu te iubesc nespus


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu