duminică, 6 noiembrie 2011

cadou

          Neaţaaaaaaaa, ziua asta a început cu o neaţa dulce. e ziua ei, şi o pup şi o iubesc pe mama. Mîine e a mea...am primit ceasul mult dorit, şi ghetuţele. Mîine e luni, sper ca mîine dimineaţă să fie răcoare pentru ca acea cafea cu lapte care mi-o voi cumpăra să-mi aburească nasu în braţele lui...
e ultima zi în care am anii ăştia, m-am decis să-i consum minutele şi orele scriind. e singurul lucru care îl pot face oricînd. am luat bomboane de ciocolată, pentru nebunii mei iubiţi pentru pitic,bădă sîrba sef,trupele, puii, cage smigăl musti, explozia roz si restu...îmi place să împart momente cu ei.
Cred că o să mă pun să-mi scriu la ce mai am....sper ca scorţi să nu îmi zică nimic de rău şi să nu aducă lucrările! da aşa ar fi f drăguţ.
să vedem ce ne rezervă ziua de mîine....ia să mă uit la robotzi să mă înveselesc, sunt bestiali apropo, poate or face un episod special pt mine :)) ar fi ceva nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu