vineri, 1 iulie 2011

Nescafe time

          Luat 3 în 1 de prînz, cană roz  "Pour toi maman "...citit cîteva bloguri interesante şi îmi vin tot felul de explicaţii despre treptele vieţii adică fiecare are ritmul lui de a bea cafeaua sau 3 în 1, eu de exemplu, mie trebuie cam 40 de minute să-l beau altora le i-a toată ziua prin urmare aşa e şi în viaţă fiecare are ritmul lui de a învăţa, de a trăi,ritmul propriu în care devine mai cult....
 apoi revin în cuibuşorul meu de scris...
nimic nu ar fi mai frumos dacă aş fi singurică în momentul în care scriu pentru a nu-mi fura cineva ideile cu trantitu uşilor şi cu privitul curios spre monitor, adică e 1 iulie luna lui cuptor, dar interesant că e aproape prînzul şi tot e rece, ascultat melodia "this love" tv-ul obligat închis
mă concentrez iar pe 3 în 1, aşa e de călduţ că îmi aminteşte de o altă vineri....cred că cea mai dulce vineri din 2011 pînă acum.... e o altă vineri acum, o vineri în vacanţă o altă zi în care mi-e dor, o altă zi în care o să pierd după amiaza pe treptele scărilor...dar şi azi am de gînd să mă machiez, de ce?! Pentru că nu vreau să mai plîng pentru că e deabia a 3 zi şi am bocit mai mult de o grămadă...aşa că am găsit o tehnică bună ca să nu mai plîng mă machiez şi mă răsfăţ si kent8 la purtător şi muzică şi prieteni şi îmi trece, cel puţin mie.... Take A Bow and relax....inspiră, expiră....

P.S. hmmh....cu fiecare gură băută din cana rouz apare în interior cîte un rînd un franceză, sunt deja la ultimul.... acum întrebarea de cine îmi e mai tare dor de ea sau de el ?
"Toi qui es toujours la pour moi
Je voudrais te dire combien je tiens a toi.
Toi la pls formidable, la plus magiaque
                  des Mamans....
            ....je t'aime."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu