luni, 21 februarie 2011

LALELE NEGRE

           Mă întreb şi dacă eu nu sunt aşa,tu ce ai spune, dacă eu aş face aşa tu cum ai fi, dacă ar fi să am ce aş face, dacă ar fi să fiu ai fi fost mîndru,tu sau alţii tu accepţi oricum aş fi,eu nu vreau să fiu una,vreau să fiu ea....nu vreau să pleci fără să mă porţi în minte, nu vreai să te îndepărtezi fără să îţi aduci aminte, defapt vreau să fi aici acolo peste tot,tu încerci să pui condiţii în faţa mea nu poţi ceri totul sau nimic, o fărîmă nu îţi ajunge,dar dacă eu aş fi o fărămă din ce ai visat, ai vrea o fărîmă?! 
Ştii în faţa multora am încercat să fiu altfel,pe alţii i-am convins dar cei care mă cunosc ştiu cum sunt, tu ştii cel mai bine,lîngă tine am plîns am rîs,acest tot se reduce la tine dacă nu îmi pasă de ce mea scriu?!
Cînd tu zici pa eu zic...nu ştiu, te seaca acest cuvînt şi pe mine îl folosesc pentru că ţine de mine, deşi aş putea să nu îl mai folosesc totuşi de ce o fac?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu